Brisbane sightseeing

15 juli 2017 - Brisbane, Australië

Goedenavond.

Vandaag hebben wij Brisbane een beetje verkent. Nadat iedereen rustig opgestaan was, liepen we gezamenlijk naar een lekker tentje om te ontbijten. Na het ontbijt waren de maagjes gevuld en hadden we afgesproken om over de Southbank te lopen. Een mooie uitmonding van de zee.

We liepen een heel stuk langs de Southbank, en natuurlijk over de bruggen van Brisbane, om vervolgens (weer) bij een Botanic park te komen. Deze keer het Botanic park van Brisbane, en dus niet van Sydney. We kwamen hier een Australische man tegen, die een Nederlandse vrouw had, die heel goed Nederlands praatte en in Brisbane woonde. Na het gezellige babbeltje liepen we de binnenstad in.

Want ja, Erzsi, Marre en Olin wilde weer shoppen... We besloten, na opnieuw een lekker bakkie, op te splitsen. Puck, Nord en Esther gingen zwemmen. Trann ging naar de appartement, en de rest ging shoppen.

In de avond hebben we lekker gegeten bij de Subway en hierna over het gezellige marktje gelopen in Brisbane. Hierna gingen de vrouwen naar huis en de mannen naar het casino, voor de gezelligheid. BOYSNIGHT.... jammer genoeg geen winst, maar het was wel gezellig. Hierna gingen iedereen, net zoals elke avond, weer lekker slapen.

Trusten! En tot morgen...

1. Magda:
    15 juli 2017
    Wouw wat een luxe!!!! Mooie foto's!!!!!