Brisbane -> Noosa

15 juli 2017 - Brisbane, Australië

Goedenavond.

Vandaag hebben wij de auto, een mooie 7 persoons Toyota Kluger, opgehaald in Brisbane. Met deze auto gingen we op weg vanuit Brisbane naar Noosa. Echter waren we pas 20 minuten onderweg toen er iets zeer ongelukkigs gebeurde, en dan druk ik het nog zacht uit. Na het 'telefoondrama' hebben we nu ook het 'autodrama'

In Australië rijden ze natuurlijk links, in plaats van rechts, dus is het even wennen. Papa reed tegen een klein steentje, of iets anders groots scherps, aan. Opeens hoorde we iets, en Papa wist het meteen: lekke band. Na een halfuur proberen kregen we er een nieuwe band om en konden we onze reis vervolgen naar Noosa. Onderweg kwamen we nog langs een typisch Australisch tentje met super aardige mensen die ons meteen verwelkomde om een bak koffie te komen drinken. Na deze bak koffie reden we verder naar Noosa, waar we rond 4u aankwamen bij het Resort.

Hier hebben wij lekker Mc Donalds gegeten, wat we wel verdiende na het verwisselen van die band in de middag. Na de Mc Donals gingen we even boodschappen doen om vervolgens nog even een duik te nemen op het Resort. Hierna hebben we nog even Noodles gegeten. Morgen gaan we Noosa verkennen.

Trusten! En tot morgen.

1. Gilles Lindhout:
    15 juli 2017
    Foto,s??? niet fijn een lekke band . gelukkig gemaakt. Leuk resort in Noosa met lekkere zwembaden. Fijne avond en voor straks weltrusten allemaal. Morgen gezond weer op. Pa Ma.
  2. Tom, Mieke en Anne:
    15 juli 2017
    Dag allemaal, ik zit hier samen met Aadje (hallo met Aaaaaddaaaa) jullie verhalen te lezen en foto's te kijken. Wat is het allemaal prachtig en wat eten jullie allemaal lekkere dingen!! Accommodatie zag er luxe uit zeg. Supergaaf dat jullie dit met jullie gezin kunnen doen. Misschien wel jullie laatste gezamenlijke vakantie nu de pubers al bijna volwassen zijn.
    We zien met plezier jullie volgende verhalen tegemoet.
    Dikke knuffel uit Asperen.
  3. Magda:
    16 juli 2017
    Wat een pech! Gelukkig is alles goed gekomen. Lekker zwemmen! Yes!!!!
  4. Marthel Mariël Trann Erzsi Marre:
    16 juli 2017
    Super leuk om jullie reactie's te lezen vanuit Australië !
  5. Cij:
    16 juli 2017
    Het is ieder ochtend, bij het wakker worden, weer een beetje feest om jullie verhalen te lezen. Op de foto's te zien hebben jullie het erg gezellig.
    Veel liefs en ik blijf jullie met plezier volgen,
    (oma Coby)
  6. Ria:
    18 juli 2017
    Hoi allemaal, vandaag al jullie reisverhalen tot nu toe gelezen. Zooo leuk!!! Wat een belevenissen. Er worden mooie herinneringen gemaakt. En veel foto's begrijp ik . Veel plezier nog!
  7. Gilles Lindhout:
    18 juli 2017
    Hallo allemaal, prachtige foto's hoor! en jullie hebben ook mooi weer zien wij. Fijn hoor,geniet verder maar en tot wederhorens. Pa/Ma