Noosa National Park

16 juli 2017 - Brisbane, Australië

Goedenavond iedereen.

Vanochtend stonden wij, rond 9 uur, op in het zonnige Noosa, in het Coral Beach Resort. Papa en Nord waren al broodjes halen bij de plaatselijke super, dus wij konden even lekker chillen in de ochtend. Nadat we de broodjes met pasta, salami en pindakaas op hadden konden we vertrekken richting Noosa National Park.

Lopend was het iets te ver naar National Park, dus besloten we per ferry (soort van watertaxi) over te varen richting het park. Het was een leuk oud bootje waar, opnieuw, 285.116 foto's gemaakt. Na deze, redelijke korte, boottocht gingen we te voet verder richting het park.

Eenmaal aangekomen bij het park liepen we direct de 'berg' op. Het National Park ging vooral om de verschillende uitkijk punten op de zee. Nadat we een klein stukje gelopen hadden kwamen we aan bij het eerste punt, hier hadden we prachtig uitzicht op de zee. Eenmaal wat verder gelopen kwamen we bij een klein strandje, waar de ladies (Marre, Olin & Puck) even konden zwemmen. Hierna liepen we nog naar 2 uitkijk punten die prachtig waren, de foto's hiervan zullen komen als de Wi-Fi beter is.

Na het National Park dronken we nog even een drankie en wachtte, iedereen behalve Papa & ik, om weer per Ferry terug te gaan naar het Resort. Papa en ik zochten een iPhone reparatie winkel aangezien Papa's iPhone niet meer oplaadde, want ja we hadden nog niet genoeg pech gehad. Gelukkig hadden we het redelijk snel gevonden en was de 'reparatie' een kwestie van stof verwijderen uit de connector, wat ook wel 'het oplaadgaatje' wordt genoemd in normale mensentaal.

Bij terugkomst bij het Resort hadden we afgesproken nog even boodschappen te doen. Jammer genoeg was de supermarkt al dicht toen we aankwamen en hebben we (jammer genoeg) wéér pizza moeten eten..... Na het eten stond een lekker chillavondje op het programma zodat we morgen weer fit zijn om onze reis, langs de Australische Oostkust, te vervolgen.

Alvast welterusten! En tot morgen.

1. Gilles Lindhout:
    16 juli 2017
    Al wat foto,s bij Nord gezien Wat hebben jullie weer een mooie dag gehad. vonden jullie vast erg dat de winkels gesloten waren ::::: pizza. we kijken uit naar jullie foto,s Trann. Morgen verder reizen: veel plezier. gr allemaal
  2. Jeannette:
    17 juli 2017
    Wat een leuke, enthousiaste verhalen en mooie foto's!!
    Net alles terug gelezen van de afgelopen dagen, dat lukte niet zo goed op Kreta ;-)
    We kijken uit naar de volgende verhalen, heel veel plezier!!!
  3. Marthel Mariël Trann Erzsi Marre:
    18 juli 2017
    Voor alle blog lezers,
    Wij gaan morgen vroeg, 7.00 uur, met de gehuurde landrover en campingspullen, voor 3 dagen naar Fraser Island. Foto's en verhalen komen later ivm geen internet.
    Liefs vanuit Hervey Bay
  4. Gilles Lindhout:
    18 juli 2017
    Fleur de reis naar Fraser island.Spannend allemaal en vooral met de tent ( lekker snurken Mart) hahahahaha. Kijk maar uit dat het geen vloed word,anders drijf je zo de zee in.Geniet daar met wat je tegen komt en we horen wel hoe het geweest is!!!!
    gr. Pa/Ma