We are back

20 juli 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Daar zijn we weer. Precies 2 jaar geleden waren wij nog in Australië en nu dan eindelijk in Amerika. De komende 3 weken zullen wij, met onze patserig grote Chevrolet SUV, reizen langs de Westkust van Amerika, van San Francisco naar Los Angeles om precies te zijn. Ook deze keer zullen er weer regelmatig verhalen te lezen zijn van de reis op deze Reislogger.

Maar éérst: de heenreis. Vrijdag 19 juli vertrokken wij dan eindelijk met onze ingepakte backpacks richting San Francisco. Onze vlucht vertrok om 09:50 vanaf Amsterdam. En 2 uur later, en dat terwijl de vlucht toch écht 11 uur lang was, kwamen wij alweer aan op San Francisco Airport. Het is hier namelijk 9 uur vroeger dan in Nederland. Volledig vermoeid haalden wij onze SUV op bij het vliegveld, om vervolgens naar ons hotel (Hotel Americania) te rijden. De eerste dag bestond vooral uit 'overleven', aangezien iedereen nogal last had van de jet lag. We liepen wat winkeltjes in hier en daar om wakker te blijven en om onze eerste aankopen te doen. Marre slaagde meteen al bij de Apple winkel met nieuwe Airpods en ik (Trann) heb meteen een paar nieuwe nikes aan de haak geslagen. Na het winkelen moesten we natuurlijk eerst een vette, typische, Amerikaanse hamburger naar binnen werken bij ' Super Duper Burgers'. Na de burgers liepen we rustig terug naar ons hotel om te gaan slapen.

Morgen zullen wij de welbekende gevangenis Alcatraz bezoeken, maar eerst zal Papa in de ochtend de halve marathon van San Francisco lopen. Tot morgen!

1. Ferry:
    20 juli 2019
    Veel plezier! Ferry, Mirjam en de kids
  2. Bert en Corry:
    Geniet van deze reis en van elkaar . En leuk om jullie weer te volgen . ✔️
  3. Elise Jan Flore & Sim:
    21 juli 2019
    WAUW! Naar Amerika! Wat geweldig zeg!
    Heel veel plezier met elkaar, groetjes van ons X
  4. Juditha:
    Lieve Familie,

Dat klinkt allemaal weer top! Wens jullie een heerlijke vakantie en geniet ervan. Wij kijken weer uit naar je verslagen hoor Trann! Wellicht is een optie “ journalistiek” iets voor jou. Je schrijft nml zo leuk!
    Succes Marthel!!
  5. Koos:
    22 juli 2019
    Zo leuk om jullie te volgen.!!!!!
  6. Karolyne:
    23 juli 2019
    Wat leuk om weer mee te ‘reizen’ met jullie!
    Kijk uit naar jullie verhalen en belevenissen.
    Heel benieuwd hoe de halve marathon gegaan is.
  7. Tom, Mieke en Anne:
    24 juli 2019
    Joehoe Ykelenstammen, we zitten met smart op jullie verhalen en foto’s te wachten. Zo kunnen we toch een beetje meegenieten.
    Geniet met elkaar, volgend jaar willen jullie kuikentjes 😉🐥 vast zelfstandig op vakantie.
    Dikke knuffel familie Rijnders
  8. Gilles Lindhout:
    24 juli 2019
    Wat een vette bak zeg ,zeker een grote slurper!! Ha ,Ha.Veel plezier daar in het verre Trump Land.en hoe was Alcatraz ,zwemmend weg gekomen zeker.Nou gr.van Floss ,Noek en Pa en Ma