We are arrived!

11 juli 2017 - Sydney, Australië

Goedenavond!

Na een flinke reis van 30 uur, met onder meer een overstap in Dubai, zijn we eindelijk in Sydney aangekomen waar het momenteel 00:55 uur is. We begonnen onze reis op Schiphol waar we instapte voor een 6 uur durende vlucht naar Dubai. Eenmaal aangekomen in Dubai hadden we 2,5 uur de tijd om over te stappen op de volgende vlucht naar, onze eindbestemming, Sydney. Morgen zullen wij hier onze trip voortzetten. Tot morgen, en voor nu welterusten.

1. Magda:
    10 juli 2017
    Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn op jullie droom bestemming! Veel plezier morgen!
  2. Maryse:
    10 juli 2017
    Fijn dat jullie er zijn! Hopelijk even lekker slapen nu en morgen genieten van de eerste echte indrukken van Australië! XX
  3. Evert en Jeanette:
    11 juli 2017
    Wat een reis! Nu even lekker uitrusten/ slapen. En morgen veel plezier met het begin van jullie reis in Australie.
  4. Arie en Trudy:
    11 juli 2017
    Wat leuk dat we jullie kunnen volgen !
    Genieten met zijn allen
  5. Ton en Jannet:
    11 juli 2017
    Geniet met jullie gezinnetje van deze mooie rondreis wij gaan zeker genieten van jullie mooie verhalen en foto's☀️. Veilige en indrukkende rondreis gewenst Ton en Jannet
  6. Bert en Corry:
    11 juli 2017
    Top✔️. Nu gaan genieten van al dat moois
  7. Luuk:
    12 juli 2017
    Nog heel veel plezier allemaal❤️
  8. Gilles Lindhout:
    13 juli 2017
    Wat raar is: als wij de dag beginnen gaan jullie zo ongeveer avondeten. Pa heeft nog nooit zoveel op zijn PC gezeten. Geniet met ze,n allen met volle teugen. Knuffels En natte neusjes van de doggies.